شهردار مشهد به دیدار مادر شهیدجمهور حضرت آیت‌الله رئیسی رفت عضو شورای شهر مشهد: نگاه شهید رئیسی حمایت از محرومان بود آماده باش سازمان آتش نشانی مشهد برای مراسم تشییع رییس جمهور شهید ایران اکران تصویر شهید آیت الله رئیسی در قاب مفاخر شهری مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد: شهید رئیسی در حوزه زیارت صاحب ایده بود احیای کارگروه ملی زیارت، از اقدامات شاخص شهید رئیسی بود عضو شورای شهر مشهد: شهید رئیسی پدر معنوی محرومان بود یادگار‌های رئیسی برای مشهد تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود
سرخط خبرها

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه ترافیکی اتصال بلوار امام‌خمینی (ره) به بلوار نماز موجب تسهیل تردد شهروندان خواهد شد 

  • کد خبر: ۲۰۹۹۸۷
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه ترافیکی اتصال بلوار امام‌خمینی (ره) به بلوار نماز موجب تسهیل تردد شهروندان خواهد شد 
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پروژه ترافیکی اتصال بلوار امام‌خمینی (ره) به بلوار نماز، پروژه مهم و اثرگذاری در سطح شهر بوده که موجب تسهیل تردد شهروندان خواهد شد و امیدواریم براساس برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده به بهره‌برداری برسد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان امروز، ۱۵ بهمن‌ماه، در صدوچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: برد تیم ملی ایران مقابل ژاپن و صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها را تبریک می‌گویم. این پیروزی موجب خوشحالی مضاعف مردم شد، آن هم در دهه مبارک فجر که دهه شادی است و همه ملت دوشادوش یکدیگر، این موفقیت را جشن گرفتند و شادی کردند.

وی ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی می‌داریم. دهه فجر یادآور عظمت، اقتدار و حماسه ملتی است که در پی مجاهدت‌ها و مبارزه علیه جهل، استبداد، خودکامگی و وابستگی با پیروی قاطعانه به واسطه رهنمود‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، بذر امید و بیداری را در دل آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان خسته از ظلم و ستم در سراسر جهان بارور کرد.

موحدیان ادامه داد: امروز طراوت انقلاب اسلامی، تمام منطقه و گیتی را فراگرفته و صدور انقلابی که حضرت امام (ره) به آن اشاره داشتند، شکل گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به بارش برف اخیر در مشهد تصریح کرد: رحمت الهی موجب نشاط و شادی شهروندان مشهدی شد و علیرغم حجم سنگین بارندگی، با لطف خدا و تلاش‌های مستمر و پیش‌بینی‌های صورت گرفته توسط همکاران در بخش‌های مختلف شهرداری مشهد، تمهیدات بسیار ارزنده‌ای اندیشیده شد و شاهد ترافیک روان در خیابان‌های اصلی و معابر سطح شهر بودیم.

وی اضافه کرد: از زحمات و تلاش‌‎های شهردار مشهدمقدس، معاونان شهرداری، کارگران حوزه خدمات شهری، حوزه حمل‌ونقل و ترافیک، اصحاب رسانه و همه دست‌اندرکاران و عوامل دخیل در عملیات برف‌روبی تقدیر و تشکر می‌کنم.

موحدیان با اشاره به کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه اتصال بلوار امام‌خمینی (ره) به بلوار نماز و بهسازی، مقاوم‌سازی و تکمیل تقاطع انقلاب اسلامی، گفت: این پروژه ترافیکی مهم و اثرگذار در سطح شهر، موجب تسهیل تردد شهروندان خواهد شد و امیدواریم براساس برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده به بهره‌برداری برسد. از ارتش جمهوری اسلامی و آستان قدس رضوی نیز تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ضمن تبریک ۲۷ رجب، سالروز بعثت نبی مکرم اسلام (ص)، بیان کرد: پیام مهم بعثت، تحول و چرخش کامل از همه انحراف‌ها و بدی‌ها به سوی نیکی‌ها و ارزش‌های اسلامی و فطری انسان است. ما مسلمان‌ها وظیفه داریم در هرجا و هر زمان که هستیم، محیط خودمان را از آلودگی، سستی، تبعیض و پلیدی پاک کرده و جامعه را به محیطی امن و پاک تبدیل کنیم، این مهم میسر نیست مگر در پرتو آموزه‌های آسمانی رسول خدا (ص).

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->